13 de juliol de 2016

Propostes parlamentàries sobre els agregats interins

Des de CCOO-Universitats, a més del treball més visible en meses i negociacions, anem treballant altres aspectes per fer arribar les reivindicacions, en aquest cas del PDI-Laboral, a tots els racons socials possibles. Un d'ells de màxima importància són els partits amb representació parlamentària. En aquest sentit sempre estem a disposició dels partits que vulguin escoltar les nostres reivindicacions.

D'aquesta manera, hem anat transmetent aquesta legislatura els problemes que afecten el col·lectiu: Associats, Becaris, Lectors, RiC, Agregats interins o no.

Fa pocs dies, per compte propi, el grup parlamentari de Ciutadans ha decidit portar al parlament una de les propostes que venim reivindicant:

El Parlament de Catalunya insta el Govern de la Generalitat a autoritzar la regularització i estabilització per promoció interna del agregats interins en el marc dels programes d’estabilització de cada universitat.

Hem de lamentar l'esmena que ha presentat JxS (CiU - ERC - Demòcrates, etc), en la qual es neguen a acceptar la promoció interna.

Podeu trobar la proposta i l'esmena en aquest enllaç.

Salut i seguim treballant!